تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




السد بدون محروم و مصدوم مقابل استقلال

السد بدون محروم و مصدوم مقابل استقلالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال السد قطر در حالی باید در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تهران برود که تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد و در صدد است تا با پیروزی مقابل شاگردان منصوریان به گروه A این مسابقات راه یابد.

بر همین اساس شیرهای قطری که تا پیش از مسابقه دیشب شان مقابل الشحانیه، سه بازیکن مصدوم داشتند با رفع آن می‌توانند مقابل استقلال تهران به میدان بروند.

حسن الهیدوس، خلفان ابراهیم و مرتضی پورعلی گنجی سه بازیکن مصدوم السد هستند که با بازی در شب گذشته مشکل مصدومیت شان برطرف شده و می‌توانند مقابل آبی پوشان پایتخت بازی کنند.

همچنین این تیم بازیکن محرومی ندارد و پائولو فریرا می‌تواند از تمامی بازیکنانش مقابل استقلال استفاده کند.

دیدار تیم‌های استقلال ایران و السد قطر از ساعت 19 روز سه شنبه 19 بهمن در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود و تیم پیروز این مسابقه در گروه A لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «السد بدون محروم و مصدوم مقابل استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..