تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخوان:ویسی از سرمربیگری سپاهان استعفا داد/ دلایل این استعفا هنوز مشخص نیست

مهدی اخوان درباره نامه استعفای عبداله ویسی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: استعفای ویسی از سرمربیگری سپاهان درست است اما دلایل این موضوع هنوز برای ما مشخص نشده است. 

وی در ادامه عنوان کرد: ویسی نامه استعفایش را ساعت 1 شب در یکی از خبرگزاری ها منتشر کرده است و بعد از آن جواب تماس های مسئولان باشگاه سپاهان را نداده است که به چه دلیل استعفا داد. 

اخوان درباره اینکه شاید ویسی از عملکرد نقل و انتقالات رضایت نداشته است، بیان کرد: به نظرم این موضوع درست نیست چرا که باشگاه سپاهان طبق لیست بازیکنان مدنظر ویسی اقدام به جذب بازیکن کرده است. 

سرپرست تیم سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: دلایل استعفای ویسی به زودی مشخص می شود و تا زمانی که این دلایل معلوم نشود باشگاه در مورد استعفای ویسی تصمیم گیری نمی کند. 

متن نامه استعفای ویسی به شرح ذیل است؛

عبداله ویسی بدون اینکه اشاره خاصی به دلیل استعفای خود بکند با انتشار نامه‌ای از سرمربیگری سپاهان کنارگیری کرد.

در این نامه آمده است: 

سلام و خداحافظ سپاهان

چه زود دیر می‌شود و چه دیر زود می‌شود. همانطور که مردم اصفهان مدت‌ها در انتظار جاری شدن زاینده رود بودند و طراوت و شادابی را در روان شدن زاینده رود دیدند، قهرمانی سپاهان را هم خواهند دید اما این بار با بر ملأ شدن پلیدی‌ها و پستی‌هایی که در اینجا وجود دارد.

آب جاری زاینده رود هنوز زلال نیست، سپاهان هم استارت زد اما هنوز زلال نیست. تمام کسانی که از من سپاهانی جدید، تمیز و جوان می‌خواستند هم اکنون توطئه گران هستند که به خاطر منافع شخصی و عقد کرسی نشینی پنهان شده‌اند.

سپاهانی‌های عزیز باهوش باشید؛ کرانچار، فرکی و استیماچ رفتند و من هم می‌روم. رفتنم جایر نیست اما می‌روم. با تشکر از هواداران خوب سپاهان، مسئولان و پیشکسوتان با معرفت اصفهان اما زود دیر می‌شود این بار.»

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخوان:ویسی از سرمربیگری سپاهان استعفا داد/ دلایل این استعفا هنوز مشخص نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..