تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخ عجیب باشگاه استقلال به چشمی

کد خبر: ۴۷۳۴۵۷

۵۳۳۲  بازدید

تکلیف هافبک تیم فوتبال استقلال تا روز دوشنبه هفته آینده مشخص خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: تکلیف هافبک تیم فوتبال استقلال تا روز دوشنبه هفته آینده مشخص خواهد شد.

مدیربرنامه‌های روزبه چشمی درباره وضعیت این بازیکن اظهار داشت: از لحاظ ما، چشمی بازیکن آزاد محسوب می‌شود، اما مدیرعامل استقلال به ما اعلام کرد که روزبه از ابتدا بازیکن استقلال بوده و در تاریخ 29 اردیبهشت امسال با این باشگاه قرارداد بسته است.

وی در مورد اینکه چشمی در ابتدای فصل از لیست استقلال خارج شده و چطور اعلام کرده‌اند که بازیکن استقلال محسوب می‌شود، افزود: ظاهراً باشگاه استقلال از طریق وکیل ایتالیایی خود در حال استعلام از فیفاست و قرار شده که تا روز دوشنبه صبر کنند. ما هم منتظر جواب فیفا خواهیم ماند. باشگاه اعتقاد دارد که چشمی بازیکن این تیم است و امیدوارند که بتوانند از او استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، باشگاه استقلال در حالی از چشمی خواسته که تا روز دوشنبه صبر کند که طبق اعلام فیفا باشگاه استقلال از ثبت قرارداد بازیکن جدید محروم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخ عجیب باشگاه استقلال به چشمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..