تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ولایتی

پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ولایتیبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی انتخاب علی‌اکبر ولایتی به عنوان رییس هیأت امنای این دانشگاه را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
 
«بسمه تعالی
جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی
رییس محترم هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی
با سلام و احترام
 
انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان رییس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و جانشینی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) بنیانگذار و رییس فقید هیات امنا و هیات موسس دانشگاه، به اتفاق آرای اعضای محترم این هیات را صمیمانه تبریک گفته و وظیفه خود می دانم از همه اعضای محترم هیات امنا به واسطه این انتخاب به جا و نیز  تصویب قاطع استمرار مدیریت و تایید برنامه های مدیریتی اینجانب تشکر کنم.
 
اعتماد و تایید جنابعالی و اعضای محترم هیات امنا سرمایه بزرگی است که اینجانب و همکارانم در تمام واحد های دانشگاه آزاد اسلامی قدردان آن هستیم و قطعا از این سرمایه بزرگ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، اهداف اساسنامه بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و نیز تکالیف و وظایف مندرج در اسناد چشم انداز و سیاست های کلی نظام از آن بهره خواهیم برد و تمام مساعی خود را برای همکاری با جنابعالی و اعضای محترم هیات امنا در این مسیر به عمل خواهیم آورد.
 
از خداوند منان مزید توفیق جنابعالی و همه اعضای اندیشمند و دلسوز هیأت امنای دانشگاه را خواستارم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به ولایتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..