تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواننده معروف رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام را به نام خود ثبت کرد

خواننده معروف رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام را به نام خود ثبت کرد

احتمالا بیانسه نیاز به معرفی ندارد، هواداران این سوپراستار حرف های او را می شنوند و به دقت به آن گوش می کنند. او برای آنکه بتواند رکورد بیشترین لایک اینستاگرام را به نام خود ثبت کند، کافی بود تصویری از خود را به همراه خبری غافلگیرکننده پست کند تا توجه بسیاری را به خود جلب کند. این پست بیانسه رکورد بیشترین لایک اینستاگرام که تا پیش از این به یک خواننده – ترانه سرای دیگر، سلنا گومز، تعلق داشت را پشت سر گذاشت. در ادامه با تک شات همراه باشید.


بیانسه در این اپلیکیشن که به شبکه اجتماعی فیسبوک تعلق دارد، حدود 93 میلیون فالوور دارد. این تعداد بیننده بسیار قابل توجه است و بیانسه توانست با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود که در میان مجموعه ای از گل ها نشسته توجهات را به خود جلب کند. البته باید گفت که این تصویر به تنهایی تا این حد جنجال برانگیز نشد، بلکه خبری که بیانسه همراه آن عکس به اطلاع طرفدارانش رساند این همه لایک را به همراه آورد. او در پست خود از بارداری اش با دوقلوهایش خبر داد. همین خبر باعث شد این پست در کمتر از 24 ساعت 8 میلیون لایک دریافت کند.


بیانسه رکورد گومز را با 1.3 میلیون لایک پشت سر گذاشت. تفاوت اصلی بین پست های این دو نفر این است که گومز رکورد خود را در پستی تبلیغاتی برای کوکاکولا به دست آورد، در حالیکه بیانسه با پستی کاملا شخصی این رکورد را به دست آورده است.


پست بیانسه همچنین بیشترین تعداد کامنت را داشته است. پست گومز 260 هزار کامنت دریافت کرد در حالیکه 400 هزار کامنت برای پست بیانسه ثبت شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواننده معروف رکورد بیشترین لایک در اینستاگرام را به نام خود ثبت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..