تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هواوی آنر 8 لایت بی سر و صدا در اروپا معرفی شد

همین چند روز پیش بود که زمزمه‌هایی از معرفی یک اسمارت‌فون جدید از جانب هواوی به نام آنر 8 لایت به گوشی رسید. شایعات پیرامون این اسمارت‌فون خیلی زود رنگ واقعیت گرفتند و این دستگاه در سکوت کامل معرفی شده و به زودی عرضه خواهد شد. آنر 8 لایت در حال حاضر برای دو کشور فنلاند و سوئد به صورت پیش‌فروش، عرضه شده است. تاریخ فروش اصلی این اسمارت‌فون برای کشور سوئد، 14 فوریه و در فنلاند 17 فوریه خواهد بود.

هواوی آنر 8 لایت ظاهری هم‌چون آنر 8 داشته و از بدنه‌ای شیشه‌ای در کنار فریم فلزی بهره می‌برد. این هندست در ابتدا با دو رنگ سفید و سیاه عرضه می‌شود و رنگ‌بندی‌های بیش‌تر این محصول با کمی تاخیر عرضه خواهند شد. البته این تاخیر تنها برای کشور فنلاند خواهد بود اما در سوئد تمامی رنگ‌ها برای فروش در یک زمان عرضه خواهد شد.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری آنر 8 لایت می‌توانیم پردازنده کایرین 655 و نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی را مشاهده کنیم. این اسمارت‌فون به 3 گیگابایت رم مجهز خواهد بود و حافظه داخلی به کار رفته در آن 16 گیگابایتی خواهد بود. خوشبختانه اسلات کارت حافظه در این اسمارت‌فون وجود دارد و حافظه در دسترس تا 128 گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود.

برخلاف نمونه استفاده شده در آنر 8، در این اسمارت‌فون از یک دوربین تکی با وضوح 12 مگاپیکسل و دیافراگم f/2.2 استفاده شده است. دوربین به‌کار رفته در بخش سلفی 8 مگاپیکسلی است. تولید نیرو در آنر 8 لایت توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپری صورت می‌گیرد. در بخش نرم‌افزاری می‌توانیم اندروید 7.0 نوقا را مشاهده کنیم که با رابط‌کابری EMUI 5.0 شخصی‌سازی شده است.

هواوی آنر 8 لایت را می‌توان یک محصول اقتصادی دانست که مختص بازار اروپا خواهد بود. این اسمارت‌فون با قیمت 269 یورو در یک وب‌سایت خرده فروشی سوئدی در دسترس است و انتظار می‌رود به زودی در دیگر کشورهای اروپایی نیز معرفی و روانه بازار شود.

امید بکتاش

یه عاشق آی‌تی و موضوعات مرتبط با اون که ترجیح میده به‌جای اینکه عشقش تو دلش خاک بخوره، اون رو با دیگران به اشتراک بذاره!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هواوی آنر 8 لایت بی سر و صدا در اروپا معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..