تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی مختصر جاده دماوند/ رهاسازی ۹۴۵ خودرو از برف/ اسکان اضطراری ۵۳۲۰ نفر

بازگشایی مختصر جاده دماوند/ رهاسازی ۹۴۵ خودرو از برف/ اسکان اضطراری ۵۳۲۰ نفر

جامعه > محیط زیست - رئیس سازمان امداد و نجات، آخرین وضعیت امدادرسانی به هموطنان گرفتار در برف و کولاک شرق استان تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل روابط عمومی جمعیت هلال احمر؛مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر ضمن تشریح آخرین وضعیت امدادرسانی در برف و کولاک شرق استان از اسکان بیش از ۱۰۰۰ نفر تاکنون خبر داد و گفت: جاده دماوند مختصرا بازگشایی و خودروها تخلیه شده‌اند. وضعیت جاده خوب نیست و برف و کولاک ادامه دارد این در حالیست که پایگاه و مراکز اسکان مملو از مسافران گرفتار در برف و کولاک است.

وی درخصوص آخرین آمار امدادرسانی در برف و کولاک شرق استان تهران(مازندران_تهران_سمنان) اظهار کرد: امدادرسانی به ٩٨٠٠ نفر و اسکان اضطراری ٥٣٢٠ نفر صورت گرفت این در حالیست که ٢ نفر به مراکز درمانی انتقال و ارائه خدمات سرپایی به ٢٩ نفر انجام شد.

سلیمی با بیان اینکه ۹۴۵ خودرو از برف رهاسازی شده است گفت: با توجه به اینکه برف و کولاک همچنان ادامه دارد ۲ تیم امدادی (۱۰۰نفر) در مناطق برف گیر حضور دارند.

به گفته وی، ۲۷۰۰ تخته پتو، ۴۵۰۰ بسته غذایی و ۹۰۰ قوطی کنسروجات نیز بین گرفتاران در برف توزیع شده است این در حالیست که امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

42237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی مختصر جاده دماوند/ رهاسازی ۹۴۵ خودرو از برف/ اسکان اضطراری ۵۳۲۰ نفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..