تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدال نظرمحمدی و تارتار برای صعود به صدر

کد خبر: ۴۷۳۴۰۲

۴۶۵  بازدید

هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور فردا (شنبه) با برگزاری یک دیدار بین دو تیم سپیدرود رشت و پارس جم جنوبی آغاز خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: هفته بیست‌وسوم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور فردا (شنبه) با برگزاری یک دیدار بین دو تیم سپیدرود رشت و پارس جنوبی جم از ساعت 14 در ورزشگاه عضدر رشت آغاز خواهد شد. دو تیم سپیدورد رشت و پارس جنوبی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر هستند و بدون شک بازی سختی مقابل یکدیگر خواهند داشت.

شاگردان علی نظرمحمدی در هفته‌های اخیر دو دیدار حساس و سنگین را مقابل ملوان و خونه به خونه پشت سر گذاشتند. این تیم توانست از این دو دیدار چهار امتیاز به دست آورد و به نوعی عملکردی رضایت‌بخش داشت. رشتی‌ها توانستند با چهار امتیاز این دو بازی همچنان خود را جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر نگه دارند. سپیدرود چندین هفته صدرنشین لیگ دسته اول بود و اکنون هم با وجود یک بازی کم‌تر در رده دوم جدول قرار دارد. این تیم می‌تواند با پیروزی در دیدار معوقه خود دوباره به صدر جدول صعود کند.

از سوی دیگر شاگردان تارتار سه بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌ و توانسته‌اند خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ دسته اول معرفی کنند. نقطه قوت تیم تارتار در خط دفاع است، جایی که این تیم در 22 بازی گذشته خود فقط 10 گل خورده است. مطمئناً یکی از اصلی‌ترین دلایلی که همواره پارس جنوبی در این فصل جزو تیم‌های بالانشین بوده، قدرت دفاعی این تیم است.

هر یک از دو تیم سپیدورد رشت و پارس جم جنوبی بتوانند در این دیدار به برتری برسند موقتاً به صدر جدول صعود خواهند کرد و باید منتظر نتیجه بازی تیم‌های اکسین البرز و ملوان بندرانزلی باشند. دیدار رفت دو تیم سپیدرود و پارس جنوبی با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسیده است و باید دید در این بازی چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.

تیم‌های سپیدرود و پارس جنوبی با 39 امتیاز و بر حسب تفاضل گل رتبه‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول را در اختیار  دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدال نظرمحمدی و تارتار برای صعود به صدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..