تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند درصد آمریکایی‌ها از استیضاح ترامپ حمایت می‌کنند؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ظرسنجی موسسه "پابلیک پالیسی پولینگ" (پی پی پی) حاکی است که 40 درصد شهروندان آمریکایی خواستار استیضاح ترامپ رئیس جمهور این کشور هستند. 

این نظرسنجی افزود: 48 درصد آمریکایی ها با استیضاح ترامپ مخالف هستند و 12 درصد نیز همچنان نسبت به این اقدام نامطمئن هستند. 

این نظرسنجی نشان می دهد که 52 درصد آمریکایی ها باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا را به ترامپ ترجیح می دهند و 43 درصد آمریکایی ها نیز ترامپ را به عنوان رئیس جمهور بر اوباما ترجیخ داده اند. 5 درصد نیز نسبت به این مساله اطمینان ندارند. 

دین دبنام رئیس موسسه نظرسنجی پی پی پی در این باره تاکید کرد: معمولا رئیس جمهور منتخب پس از به قدرت رسیدن با بالاترین محبوبیت روبرو است و دوران ماه عسل را سپری می کند ولی دونالد ترامپ با کاهش شدید محبوبیت و درخواست بالای مردم آمریکا برای استیضاح وی، بار دیگر تاریخ ساز شده است. درصد بالایی از شهروندان آمریکایی خواستار بازگشت اوباما هستند. 

این نظرسنجی نشان می دهد که بیش از 49 درصد آمریکایی ها از عملکرد ترامپ از زمان به قدرت رسیدن در 20 ژانویه تاکنون ناراضی هستند و 47 درصد آمریکایی ها از عملکرد وی ابراز رضایت کرده اند. 

در 2 هفته اخیر اعتراضات وسیع و گسترده ای نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در سراسر آمریکا شکل گرفته است. این اعتراضات پس از فرمان جنجالی ترامپ علیه ورود مسلمانان به خاک آمریکا بیشتر شده است. 

سازمان های مدنی و حقوق بشر تصمیم ترامپ علیه مسلمانان را به شدت محکوم کرده اند. خواکین کاسترو نماینده دموکرات ایالت تگزاس در این باره تاکید کرد: کنگره باید استیضاح ترامپ را مورد بررسی قرار دهد، اگر او به نهادهای فدرال دستور دهد که حکم قاضی در خصوص لغو بخشی از فرمان اجرایی مهاجرت را نادیده بگیرند. 

ترامپ ورود اتباع سوریه و شش کشور دیگر یعنی ایران، عراق، سودان، لیبی، سومالی و یمن را حداقل به مدت 90 روز ممنوع اعلام کرده است.

ترامپ ادعا کرده است که این فرمان اجرایی ارتباطی با مذهب و دین ندارد و تنها با هدف امن کردن بیشتر آمریکا بوده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند درصد آمریکایی‌ها از استیضاح ترامپ حمایت می‌کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..