تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریه‌های کارگردان در نشست خبری/ سرما مانع حضور مخاطب نشد/ پای وزرا و نمایندگان مجلس به سینما باز شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اقبال مخاطبان در روز گذشته بسیار خوب بود و وزیر ارشاد نیز به کاخ جشنواره آمد و به دیدن فیلم «انزوا» نشست. امروز در ششمین روز از برگزاری جشنواره، سالن اهالی رسانه (برج میلاد) با فیلم «صفر تاسکو» در بخش سینما حقیقت در ساعت 13:30آغاز به کار می‌کند. «خوب بد جلف» پیمان قاسم خانی ساعت 15:30 ،«آذر» محمد حمزه‌ای ساعت 18:00، «ماجرای نیمروز» محمد حسین مهدویان ساعت 20:30، «پشت دیوار سکوت» مسعود جعفری جوزانی ساعت 23:00 به نمایش در می آید.

**گریه کارگردان «انزوا» در نشست خبری/درخواست «امیرعلی دانایی» از مردم: همدیگر را قضاوت نکنیم!

نشست خبری فیلم «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در حالی در برج میلاد برگزار شد که وی با احساسات و گریه درخواست کرد که به جوانان فرصت دهند تا خود را نشان دهند تا بتوانند فیلم بسازند و در صحنه حضور داشته باشند. 

 

**چهار فیلم در یک سینما به سانس فوق العاده رسید/سرما مانع حضور مخاطب نشد

شب گذشته چهار فیلم سینمایی در سالن سینما آزادی به سانس فوق‌العاده رسید و سرما مانع حضور مخاطبان در سالن‌های سینما نشد.

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/60DOMJ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریه‌های کارگردان در نشست خبری/ سرما مانع حضور مخاطب نشد/ پای وزرا و نمایندگان مجلس به سینما باز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..