تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع بازیگر «گرگ وال‌ استریت» از دونالد ترامپ

دفاع بازیگر «گرگ وال‌ استریت» از دونالد ترامپ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر آثاری چون «گرگ وال استریت» و «کاراگاه حقیقی» هالیوودی‌ها را تشویق کرد که دونالد ترامپ را بپذیرند.

مک‌کانهی اعتقاد دارد که آمریکایی‌ها حتی هنگامی که با رییس‌جمهور هم‌عقیده نیستند باید بیاموزند که «سازنده»‌ عمل کنند.

بازیگر برنده جایزه اسکار در این باره گفت: «اکنون انتخاب دیگری وجود ندارد. او رییس‌جمهور ماست. اکنون زمان آن است که با این حقیقت روبه‌رو شویم.»

او در ادامه افزود: «فارغ از اینکه تا چه اندازه با این شیوه مخالف باشید، اکنون باید به این بیاندیشیم که تا چه اندازه می‌توان سازنده بود، چون اکنون دیگر او رییس‌جمهور ماست.»

مک‌کانهی این سخنان را پیش از صدور فرمان اجرایی ترامپ درباره ممنوعیت ورود مهاجرین به آمریکا به زبان آورده است. همسر این بازیگر مهاجری اهل کشور برزیل است.

این نخستین بار است که متیو مک‌کانهی درباره ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ اظهارنظر می‌کند.

منبع: ایندپندنت / ۲ فوریه

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع بازیگر «گرگ وال‌ استریت» از دونالد ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..