تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش رضاییان در بازی با تراکتور

به گزارش افکارنیوز،

رامین رضاییان با توجه به محرومیت فرشاد احمدزاده در دیدار مقابل صبای قم به عنوان «وینگر» راست بازی کرد و عملکرد خوبی را هم به نمایش گذاشت.

شنیده می‌شود او در بازی مقابل تراکتورسازی به پست دفاع راست برگشته و در پست تخصصی خود بازی می‌کند رضاییان در 3 دیدار گذشته پرسپولیس جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی تیمش نداشت اما احتمالاً در دیدار مقابل تراکتورسازی هم مانند بازی با صبا در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

برانکو ایوانکوویچ در دیدار مقابل فولاد خوزستان، گسترش فولاد و صبای قم از صادق محرمی 20 ساله در پست دفاع راست استفاده کرد اما با توجه به حساسیت بالای دیدار مقابل تراکتورسازی و حضور مهاجمان خطرناک در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی، احتمال بازگشت رضاییان به پست دفاع راست وجود دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش رضاییان در بازی با تراکتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..