تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی کشور/ استفاده از زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی الزامی است

* ترافیک سنگین در محور فیروزکوه(07:15)

در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه در حوزه استان‌تهران سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

در برخی از محورهای استان‌های خراسان‌شمالی، فارس و گلستان بارش‌برف را شاهد هستیم. 

*ضمنا به همراه داشتن زنجیر‌چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی زمستانی جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر کشور الزامی است.

*محور هراز مسدود است(10:30)

در حال حاضر ترافیک در برخی ازمحورهای استان‌های اصفهان، خراسان‌رضوی، جنوبی، کرمان، گلستان، یزد به دلیل بارش‌برف و باران سنگین است، در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان است.

در برخی از محورهای استان‌های البرز، اصفهان، خراسان‌های رضوی، شمالی، جنوبی، فارس، کرمان، مازندران، گلستان، یزد، بارش‌برف و باران را شاهد هستیم.

محور هراز واقع در استان‌های تهران و مازندران، کمربندی دهلران-اندیمشک مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران امکان‌پذیر است.

محور فرعی شمشک – دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران به دلیل بارش‌برف و باران و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی کشور/ استفاده از زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی الزامی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..