تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناپدید شدن مرموز مادر 16 ساله و پسر 5 ماهه اش/ پلیس می گوید: این مادر و فرزند در خطرند!+عکس

ناپدید شدن مرموز مادر 16 ساله و پسر 5 ماهه اش/ پلیس می گوید: این مادر و فرزند در خطرند!+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، نوجوان 16 ساله "لیزی ریورا کولیندرس" همراه فرزندش آیدان دو هفته پیش با لباس راحتی از خانه خارج شده و هنوز خبری از آنها نیست. دو احتمال وجود دارد اول اینکه شاید این مادر و فرزند نزد پدر کودک باشند و دوم اینکه شاید آنها از ترس پدر خانواده که با باندهای مخوف در ارتباط است متورای شده باشند. آخرین بار مادر نوجوان همراه فرزندش در آپارتمانش واقع در اسپرینگفیلد، ویرجینیا دیده شده است. بر اساس اظهارات پلیس Police این دو نفر در معرض خطر  جدی قرار دارند بنابراین هر شخصی که می تواند اطلاعاتی در اختیار پلیس قرار دهد با این اداره تماس بگیرد. "خوزه ایوان کاستیلو" پدر آیدان به دلیل ارتباط با باندهای مخوف از سابقه خوبی برخوردار نیست که همین امر منجر به نگرانی شده است. گزارش مفقود شدن این دو نفر را مادر لیزی 15 ژانویه به پلیس داد. یکی از دوستان این نوجوان در گفتگو با ان‌بی‌سی اذعان داشت این مادر و فرزند با لباس راحتی خانه را ترک کردند. تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناپدید شدن مرموز مادر 16 ساله و پسر 5 ماهه اش/ پلیس می گوید: این مادر و فرزند در خطرند!+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..