تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلای وحشتناکی که بی سروصدا در حمام بر سر زن جوان در خرم آباد آمد

به گزارش رکنا، در خیابان وصال خرم آباد طی تماسی با مرکز کنترل125 خبر از محبوس شدن زنی جوان داخل منزلش اعلام شد. امدادگران سازمان آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام شدند، با هماهنگی عوامل انتظامی در ساختمان را باز کرده وجست وجو جهت پیدا نمودن ساکنان منزل شروع شد که متوجه جسد زنی جوان در حمام کشف گردید. ضمن بررسی عوامل اورژانس115 فوت این زن تایید گردید. احتمال مرگ وی در اثر مسمومیت با گاز منواکسید کربن تشخیص داده شد. علت فوت توسط پلیس Police تحت بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اقامت رایگان در هتل 4 ستاره استانبول -گلفام سفر

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلای وحشتناکی که بی سروصدا در حمام بر سر زن جوان در خرم آباد آمد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..