تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رایزنی ترامپ و پادشاه اردن درباره «منطقه امن» در سوریه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «رویترز»، کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «عبدالله دوم» پادشاه اردن، امکان ایجاد منطقه امن در سوریه را مورد رایزنی قرار دادند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است: ترامپ، صبح پنجشنبه با عبدالله دوم در واشنگتن دیداری مختصر ترتیب داد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، هفته گذشته در گفت‌وگویی با شبکه خبری «ای‌بی‌سی» گفت: «قطعا منطقه‌ای امن را برای مردم در سوریه ایجاد خواهم کرد.»

او افزود: «به نظر من اروپا با اجازه دادن به میلیون‌ها نفر از مردم برای عزیمت به آلمان و دیگر کشورها، مرتکب اشتباه عظیمی شده‌ است.»

ایجاد منطقه امن در سوریه ممکن است به حضور نظامی آمریکا در سوریه بینجامد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رایزنی ترامپ و پادشاه اردن درباره «منطقه امن» در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..