تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تایید محرومیت 4 ماهه چارهان‌ اوغلو

کد خبر: ۴۷۳۳۵۳

۲۱۶۴  بازدید

آخرین تلاش بازیکن بایرلورکوزن برای رفع محرومیت عجیبش نتیجه نداد.

خبرگزاری تسنیم: آخرین تلاش بازیکن بایرلورکوزن برای رفع محرومیت عجیبش نتیجه نداد.

فرجام‌خواهی مجدد وکیل هاکان چارهان‌اوغلو، بازیکن ترکیه‌ای بایرلورکوزن برای بخشش محرومیت 4 ماهه این بازیکن نتیجه نداد و دوران دوری او از میادین رسما شروع شد.

 دلیل محرومیت این بازیکن، رعایت نکردن بندی در قرارداد  در آستانه انعقاد با ترابوزان اسپور ترکیه بود که بر طبق آن باید حتما فصل 2013-2012 را در این تیم سپری می‌کند اما این بازیکن با همکاری موکلش قرارداد آن زمان خود با کارلسروهه را تمدید کرد و در فصل مورد نظر برای ترابوزان بازی نکرد.

 به همین دلیل باشگاه ترکیه‌ای در همان زمان از او شکایت کرد که پرونده پس فرجام‌خواهی اولین چارهان‌اوغلو به دادگاه حکمیت ورزشی ارجاع داده شد و پس از چند سال، رای محرومیت 4 ماهه این بازیکن اعلام شد.

 پس از این اعلام رسمی چارهان‎‌اوغلو و باشگاهش بار دیگر خواهان تجدیدنظر شدند  اما ادعایشان مورد قبول قرار نگرفت و محرومیت لازم‌الاجرا شد.

 گفتنی است او و موکلش پول فصلی که قرار بود این بازیکن برای ترابوزان بازی کند و بازی نکرد را هم دریافت کردند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تایید محرومیت 4 ماهه چارهان‌ اوغلو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..