تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجربه بازی در یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های سینمای ایران

تجربه بازی در یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های سینمای ایران

هادی حجازی‌فر بازیگر سینما و فیلم «ماجرای نیمروز» با اشاره به نقش متفاوت خودش و فیلم جدید محمدحسین مهدویان گفت: مخاطبان به نسبت «ایستاده در غبار» شاهد نقش و فیلمی متفاوت خواهند بود، نقشم جزو چند کارکتر اصلی فیلم است و در قیاس با دیگر کاراکترها متفاوت‌تر است.

او افزود:هرکدام از کاراکترها در «ماجرای نیمروز» سیاق و روش خودمان را داریم و طبعا نقش من نیز از این قاعده مستثنی نیست و فقط بگویم که شخصیت پر شر و شوری دارم.

حجازی‌فر تصریح کرد: فکر می کنم مخاطبان یکی از متفاوت ترین فیلم های سینمای ایران را خواهند دید که در اذهان خواهد ماند.

حجازی‌فر عنوان کرد: «ماجرای نیمروز» نسبت به «ایستاده در غبار» فیلم بهتری است و با آن تفاوت دارد، هرچند با هم قابل قیاس نیستند، البته این حس درونی من است.

این بازیگر با اشاره به حرف اصلی فیلم عنوان کرد: «ماجرای نیمروز» بخشی از تاریخ را بازگو می کند در عین حالی که قصه هایی از زندگی آدم ها در جریان است. اینکه چه روزهایی را گذراندیم و چه اتفاقاتی در دل تاریخ برای ما افتاده است. از سویی ارتباط آدم ها و تنش های موجود در آن را نیز نشان می دهد.

او افزود: همیشه حوادث می توانند منشا اتفاقات انسانی باشند و فکر می کنم «ماجرای نیمروز» در دل خود دارد.

بازیگر «ایستاده در غبار» با اشاره به تجربه همکاری مجدد با مهدویان گفت:طبعا اگر همکاری در «ایستاده در غبار» نبود این اتفاق هم نمی‌افتاد. آن فیلم باعث آشنایی و رفاقتمان شد و خوشبختانه در این فیلم نیز، کارگردان یکی از نقش های مهم را به من سپرد،در هدایت به سمت نقش کمک های بسیاری کرد،این فضای امن را داشتم که پیشنهاد بدهم، گپ بزنیم، دستم به نسبت دیگر کارها بازتر بود، این دوستی به همه بخش‌ها می چربید.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجربه بازی در یکی از متفاوت‌ترین فیلم‌های سینمای ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..