تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاتر کمیته امداد در برخی شهرستان‌های استان تهران افتتاح می‌شود

دفاتر کمیته امداد در برخی شهرستان‌های استان تهران افتتاح می‌شودکریم محمودی قائم‌مقام شهرستان‌های کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بيش از 61 هزار خانوار از خدمات حمايتی كميته امداد استان تهران بهره‌مند بوده كه از اين تعداد بيش از 39 هزار خانوار در شهرستان‌های تابعه استان ساكن هستند.

وی افزود: به منظور ارایه خدمات بهتر و اثربخش به اقشار آسيب‌ديده جامعه، دفاتر کمیته امداد در صفادشت در شهرستان ملارد، صباشهر در شهرستان شهريار و چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر به زودی افتتاح می‌شود تا خدمات‌رسانی بهتری در مجموعه جمعيتی و جغرافيايی اين مناطق ایجاد شود.

محمودی تصریح کرد: با توجه به اینکه مددجويان در شهرهای صباشهر، صفادشت و چهاردانگه برای مراجعه به كميته امداد شهرستان‌های محل زندگی خود با مشکلاتی از جمله دوری راه، اياب و ذهاب، كمبود سرويس‌های روستايی برای حضور در دفتر امداد مواجه بودند که بر این اساس تصميم به تأسيس ادارات در اين شهرها شد تا مددجويان به طور مستقيم بتوانند خدمات را از طريق آن‌ها دريافت كنند.

قائم مقام شهرستان‌های كميته امداد استان تهران در پایان گفت: با توجه به اینکه بيش از 5 هزار خانوار با جمعيتي حدود 9 هزار نفر از خدمات حمايتی كميته امداد در شهرستان ری استفاده می‌كنند که از اين تعداد بيش از 600 خانوار با جمعيتی حدود يک هزار و 400 نفر در قيام‌دشت و  بيش از 340 خانوار با جمعيتی حدود 800 نفر در حسن‌آباد ساكن هستند، به همین منظور افتتاح و فعاليت ادارات كميته امداد در قيام‌دشت و حسن‌آباد از توابع شهرستان ری در دی ماه امسال انجام شد تا خدمت‌رسانی به مددجویان با سهولت انجام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاتر کمیته امداد در برخی شهرستان‌های استان تهران افتتاح می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..