تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : چگونه تهوع بارداری را درمان کنیم؟ (2)

دسته ترجمه کودک بان: نکاتی برای کم شدن درد ناشی از حالت تهوع و استفراغ طی دوره بارداری:

زنجبیل
زنجبیل یک درمان سنتی متداول برای آرام کردن معده و رفع حالت تهوع محسوب می شود. دنبال نوشیدنی هایی ساخته شده از زنجبیل باشید یا زنجبیل تازه را بستبید و در چای داغ خود بریزید. بیسکوئیت و آب نبات حاوی زنجبیل می تواند به رفع این حالت ناخوشایند کمک کند.

چگونه تهوع بارداری را درمان کنیم؟ (2)

   
درمان با خوراکی های سرد و منجمد
نوشیدنی های سرد و غلیظ مانند بستنی ایتالیایی یا لیموناد یخی گزینه های مهمی برای تسکین معده زمان وارد شدن مایع به آن است. از نوشابه های گازدار حاوی توت فرنگی و هلوی تازه (که می توانند در خانه تهیه شوند) برای کم شدن حالت تهوع بهره بگیرید، نوشیدنی هایی که حاوی فولات، ویتامین های B و ویتامین A نیز باشند.

مایعات
نوشیدن مقادیر زیاد  مایعات طی دوره بارداری بسیار مهم است، اما اگر در فرو دادن غذا با مشکل مواجهید، حتی بیش از هم بنوشید. اگر با نوشیدن هشت لیوان آب در روز مشکل دارید، می توانید آب را با افزودن لیمو شیرین یا لیمو ترش مزه دار کنید. نوشیدن نوشابه های مخصوص ورزش که حاوی گلوکز، نمک و پتاسیم هستند می تواند به جایگزینی الکترولیت هایی که در پی استفراغ از دست می روند کمک کند و انرژی شما را بالا نگه دارد.
مطمئن شوید آب بدنتان را در جریان تحرک جسمی حفظ می کنید، این کار تسکین دهنده دیگری برای حالت تهوع محسوب می شود و نوشیدنی پس از تمرین و تحرک را فراموش نکنید.

حتما بخوانید :   زیباجو : خورش فسنجان را با هویج امتحان کنید

درمان های بدون نسخه
بسیاری از زنان همچنین با استفاده از باندهای دور کمر مخصوص ماساژ که در داروخانه ها به فروش می رسند، به تسکین حالت تهوع خود کمک می کنند. پزشکان علاوه بر اینها استفاده همزمان را از ویتامین B6 همراه دوکسیلامین – یک آنتی هیستامین که بدون نسخه هم به فروش می رسد – برای کم شدن شدت حالت تهوع توصیه می کنند. اما پیش از آن که روانه داروخانه شوید، درباره دز مصرفی این درمان ها با پزشک تان مشورت کنید.

با پزشک تان در تماس باشید
اگر درمان های خانگی کمکی به کم شدن علائم شما و جلوگیری از بدتر شدن شان نمی کنند، بلافاصله با پزشک تان تماس بگیرید. اگر علائمی شدید شوند، درمان آنها مشکل خواهد بود، پس بیش از از این مقاومت نکنید. پزشک می تواند درمان هایی را برای کم شدن حالت تهوع صبحگاهی تجویز کند که ایمن و موثر باشند و از بدتر شدن شرایط شما پیشگیری کنند.
اگر در نگه داشتن مایعات یا غذا در سیستم گوارشی تان طی روزهای متمادی ناتوانید، اگر علائم حتی با گذشت سه ماه نخست بارداری ادامه دارند، یا اگر متوجه کم شدن قابل توجه وزن تان شده اید (کم شدن چند پاوند طی سه ماه نخست برای زنان بارداری که تهوع صبحگاهی دارند، امر متداولی است)، بلافاصله برای رفع مشکل با پزشک تان تماس بگیرید.

زیباجو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : چگونه تهوع بارداری را درمان کنیم؟ (2)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..