تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه مینی پیتزای اسفناج و پنیر

کد خبر: ۴۷۲۴۸۵

۱۳۳  بازدید

مینی پیتزای پنیر و اسفناج از مجموعه دستورات غذایی مارتا استوارت است که ما، دستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم.

وب سایت آشپز باشی: مینی پیتزای پنیر و اسفناج از مجموعه دستورات غذایی مارتا استوارت است که ما، دستور پخت آن را برای شما آماده کرده ایم.

 مواد لازم:


    نان پیتا ۴ عدد     سیر ۱ حبه     اسفناج  ۲۸۰ گرم     پنیر موزارلا ۲۲۰ گرم     فلفل ونک به میزان لازم مینی پیتزای اسفناج و پنیر 

طرز تهیه:

1-منقل را گرم کنید و سینی فر که با فویل آلومینیومی پوشانده شده است را روی آن بگذارید.

2-در یک کاسۀ کوچک، پنیر ریکوتا، پونه و سیر را مخلوط کنید و با نمک و فلفل طعم دارش کنید. مخلوط ریکوتا را به طور مساوی بین نان های پیتا تقسیم کنید و روی آن را با اسفناج و موزارلا بپوشانید. سپس روی آن نمک و فلفل بزنید.

3-بگذارید نان ها حدود ۴ تا ۶ دقیقه روی منقل بمانند تا پنیر آب شود و کمی قهوه ای شود. سپس سرو کنید.

نکات:

1- بهتر است از پنیر ریکوتای کم چرب استفاده کنید که هم حالت خامه ای دارد و هم چربی آن کمتر است.

2- نان پیتا ها، هر کدام ۸ سانتی متری باشند.

3- اسفناج ها را ریز خرد کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه مینی پیتزای اسفناج و پنیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..