تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دمای هوا در فیروزکوه ۱۰ درجه زیر صفر است/آماده باش ستاد بحران

به گزارش خبرنگار مهر، سرمای طاقت فرسای هوا در مناطق شرق استان تهران نظیر دماوند و فیروزکوه، مشکلات متعددی را برای مردم بویژه در راه ماندگان ایجاد کرده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، دمای هوا در شهرستان فیروزکوه هم اکنون ۱۰ درجه زیر صفر بوده و سرمای شدید هوا مشکلاتی را برای در راه ماندگان ایجاد کرده است.

دمای هوا در دماوند نیز به زیر هشت درجه رسیده است.

تلاش نیروهای امدادی برای خدمت رسانی به در راه ماندگان و اسکان موقت و پذیرایی از آنان ادامه دارد و تعداد قابل توجهی از مسافران هم اکنون در مراکز اقامتی، مساجد و مدارس شرق استان تهران مستقر هستند.

جلسه ستاد مدیریت بحران نیز تشکیل شده و اعضای این ستاد در آماده باش قرار داشته و به امدادرسانی و خدمت رسانی به در راه ماندگان مشغول هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دمای هوا در فیروزکوه ۱۰ درجه زیر صفر است/آماده باش ستاد بحران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..