تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسر شهيد علیرضا نوری «ويلايی‌ها» را تحسين كرد

همسر شهيد علیرضا نوري «ويلايی‌ها» را تحسين كردبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، شامگاه چهارشنبه سيزدهم بهمن ماه جمعی از خانواده‌های شهدا، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و منیر قیدی کارگردان  و عوامل فيلم به تماشای فیلم «ویلایی‌ها» نشستند.

طوبی عرب‌پویان همسر شهیدعلیرضا نوری و دخترش و مریم اصلان بیک همسر سردار اسماعیل کوثری مهمانان ویژه بودند که به همراه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و کارگردان ویلایی‌ها با حضور در سینما فرهنگ فیلم «ویلایی‌ها» را تماشا کردند.

داستان فیلم «ویلایی‌ها» براساس خاطرات اين بانوی ايثارگر و ساير همسران سرداران جنگ، كه در اين منطقه زندگي كرده‌اند، نوشته شده است.

پس از اكران فيلم، خانم عرب پویان همسر شهید که به شدت تحت تأثیر فیلم قرار گرفته بود گفت: از بنیاد سینمایی فارابی و کارگردان و عوامل این اثر تشکر می‌کنم که اين خاطرات را به خوبی و به دور از شعارزدگي به تصویر کشیده‌اند.

فيلم «ويلايي‌ها» مورد استقبال مخاطبان جشنواره در سينما فرهنگ قرار گرفت و مردم بعد از تماشای فيلم، از منیر قيدی کارگردان و عوامل فيلم تشکر و قدردانی کردند.

«ويلايي‌ها» روايت سرگذشت همسران رزمندگان سال ١٣٦٥، در ویلاهای پشت بیمارستان شهید کلانتری است. پشت جبهه؛ جایی که خانواده رزمنده‌ها «زندگی» می‌کنند تا شوهرانشان به آن‌ها سر بزنند یا خبر شهادتشان برسد. منیر قیدی كارگردان اين فيلم، در این ویلاها زندگی ساخته و این مهم‌ترین چیزی است که «ويلايي‌ها» دارد.

«ويلايي‌ها» به تهيه كنندگي سعيد ملكان و كارگرداني منير قيدي، با مشاركت بنياد سينمايي فارابي ساخته شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسر شهيد علیرضا نوری «ويلايی‌ها» را تحسين كرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..