تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




20 کیلومتر شبکه توزیع آب روستایی در ارومیه بهره‌برداری می‌شود

کاظم محمدی اقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه به بخشی از پروژه‌های افتتاحی شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در شهرستان ارومیه پرداخت و اظهار داشت: 10 کیلومتر خط انتقال، 20 کیلومتر شبکه توزیع، 3 حلقه چاه، یک دهنه چشمه یا قنات، 350 متر مکعب منبع ذخیره آب و 14 ایستگاه پمپاژ آب احداث شده که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با بیان اینکه 38 هزار و 965 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است گفت: بر اساس این پروژه‌ها 626 خانوار روستایی به تعداد 2 هزار و 291 نفر از نعمت آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: بر اساس افتتاح پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان  در این ایام، 968 خانوار به تعداد 3 هزار و 858 نفر نیز از مردم روستاهای شهرستانهای پلدشت و مهاباد از آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

محمدی اقدم بیان کرد: برای این پروژه‌ها که شامل 47 کیلومتر خط انتقال، 21 کیلومتر شبکه توزیع، 3 حلقه چاه، 550 متر مکعب منبع ذخیره آب، 3 ایستگاه پمپاژ و احداث سامانه تصفیه آب مجتمع بهلول آباد است 30 هزار و 894 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی به پروژه دیگری که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بوکان به بهره‌برداری می‌رسد اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه شامل 12 کیلومتر خط انتقال، 7 کیلومتر شبکه توزیع و 200 متر مکعب منبع ذخیره آب است که بر اساس آن 211 خانوار روستایی به تعداد 902 نفر از آب شرب بهره‌مند می‌شوند، برای این پروژه 6 هزار و 13 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «20 کیلومتر شبکه توزیع آب روستایی در ارومیه بهره‌برداری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..