تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر گردشگری لبنان به ایران سفر می کند

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، سفر دو روزه کیدنیان به تهران روز یکشنبه آینده آغاز می شود.
وی قرار است در مراسم گشایش نمایشگاه گردشگری در تهران که همزمان با ایام مبارک دهه فجر و سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود، شرکت کند.
کیدنیان و « محمد فتحعلی » سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان روز پنجشنبه ملاقات و درباره برنامه های این سفر رسمی وزیر گردشگری لبنان به ایران گفت وگو کردند.
کیدنیان و فتحعلی همچنین در باره روابط ایران و لبنان در زمینه گردشگری گفت وگو و بر اهمیت پیگیری طرح هائی به منظور تشویق گردشگران ایرانی برای سفر به لبنان و تشویق گردشگران لبنانی برای سفر به ایران توافق کردند.
خاورم *1324** انتشار دهنده: فردین پازوکی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر گردشگری لبنان به ایران سفر می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..