تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوپینگ کشتی گیر آذربایجانی به سود فرنگی کار ایران

معرفی جدید ترین گوش شکسته های دوپینگی جهان از سوی uww:

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در جدیدترین فهرست دوپینگی‌های اتحادیه جهانی کشتی نام 5 کشتی‌گیر که همه در رده سنی نوجوانان و جوانان هستند به چشم می‌خورد که نتیجه دوپینگ یکی از آنها می‌تواند نماینده کشورمان را به مدال برنز کشتی فرنگی نوجوانان جهان برساند.
بر این اساس در وزن 46 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان محمد محرابی در مرحله نیمه‌نهایی مغلوب اسکندراُف از آذربایجان شد و در نهایت با شکست برابر دلگادو از مکزیک به عنوان پنجمی این وزن رسید.
 
این نتیجه در حالی رقم خورده است که با توجه به مثبت شدن دوپینگ اسکندراُف به نظر می‌رسد محرابی که در نیمه‌نهایی مغلوب این کشتی‌گیر آذربایجانی شده بود صاحب گردن آویز برنز خواهد شد.
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوپینگ کشتی گیر آذربایجانی به سود فرنگی کار ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..