تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزار دستگاه خودرو در کولاک فیروزکوه گیرافتادند

 یاسر خالدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: به علت کولاک شدید محور فیروز کوه بسته شده و سازمان راهداری در حال برف روبی خلاف جهت حرکت ماشین هاست.

وی اظهارداشت:در حال حاضر در جاده فیروزکوه حدود ۵۰۸ دستگاه خودرو به سمت تهران و ۴۰۰ دستگاه خودرو به سمت شمال در کولاک مانده اند.

به گفته خالدی، سازمان راهداری برای کاهش حجم ترافیک و جلوگیری از افزایش ماشین های درراه مانده، محور فیروزکوه را تا اطلاع ثانوی بسته است.

سخنگوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: براساس پیش بینی سازمان هواشناسی برف و کولاک تا ساعت  یک و نیم نیمه شب ادامه دارد.

وی ادامه داد: اگرچه تمام دستگاه های مسئول ازجمله هلال احمر، وزارت بهداشت و ... درحال کمک رسانی به درراه مانده ها هستند اما از هموطنانمان درخواست می شود که حتی الامکان از سفر به مسیرهای برفی خودداری کنند.

سخنگوی سازمان راهداری تاکید کرد: از هموطنان گرامی درخواست می کنیم برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، تا اطلاع ثانوی از سفر به آزادراه قزوین-رشت، محور فیروزکوه، محور کندوان، سمنان-کیاسر، سمنان- فیروزکوه خودداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزار دستگاه خودرو در کولاک فیروزکوه گیرافتادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..