تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار وحشتناکی که دوست پسر جوان با زن 43 ساله کرد!

کار وحشتناکی که دوست پسر جوان با زن 43 ساله کرد!

زن 43 ساله به مدت 3 ماه در آپارتمان دوست پسرش زندانی شده بود و بدترین بلاها به سر این زن آمده بود. این زن از شکنجه های دوست پسرش فرار کرد و دوست پسش دستگیر شد.

کار زشت دوست پسر با زن 43 ساله

زنی که به مدت 90 روز در آپارتمان دوست پسرش زندانی شده بود با وضعیت بسیار بدی از این مکان شوم نجات پیدا کرد و پسر  به دام قانون افتاد. مرد 36 ساله ای دوست دختر خود را ضمن به اسارات بردن به مدت 3 ماه در آپارتمان اش واقع در برانکس ، نیویورک ، وی را مورد آزار و اذیت روحی و روانی قرار داده بود.

کار وحشتناکی که دوست پسر جوان با زن 43 ساله کرد!

زن 43 ساله ای در آپارتمان دوست پسرش “ریچارد روزا” به مدت 3 ماه زندانی Prisoner شده بود. در طول این مدت وی با چاقو و اسلحه به کرات به مرگ تهدید شده بود. مرد متهم در حالی که اسلحه را به سمت سر وی نشانه گرفته بود وی را تحت فشار روحی قرار می داده و به وی می گفته نباید آنجا را ترک کند، در غیر اینصورت هم خودش و هم فرزندان اش که با همسر سابق اش زندگی می کنند را می کشد. بالاخره قربانی حوالی ساعت 3 بامداد جمعه ضمن فرار Escape از اسارتگاه به اداره پلیس Police مراجعه کرد.

وی اذعان داشته ریچارد فرزندان اش را نیز که با همسر سابق اش زندگی می کنند را به مرگ تهدید کرده بود. در طول این 3 ماه این زن از نظر روانی تحت فشار زیادی قرار داشته هر روز ضمن تهدید به مرگ با اسلحه چشم باز می کرده است. بر اساس گزارش پلیس، یک قبضه سلاح کالیبر44 در آپارتمان متهم پیدا شده و روزا با اتهامات آزار و اذیت، حمل سلاح و مواد مخدر Drugs مواجه است.

همچنین : قتل همسر با ضربات چکش به کمک دوست پسر! عکس

3 فوریه 2017




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار وحشتناکی که دوست پسر جوان با زن 43 ساله کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..