تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست ذوب آهن برابر صبا به سود بالانشینان/ استقلال در رده سوم ماند

به گزارش آسمونی، آخرین دیدار روز دوم از هفته بیستم رقابت های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بین تیم های ذوب آهن و صبای قم برگزار شد که این بازی با برتری یک بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

2336559 شکست ذوب آهن برابر صبا به سود بالانشینان/ استقلال در رده سوم ماند

در این بازی که ذوب آهن برای پس گرفتن جایگاه سوم جدول رده بندی از استقلال نیاز به سه امتیازش داشت تا دقایق پایانی با تساوی در جریان بود و ذوب آهن تیم برتر میدان بود اما در دقیقه ۸۳ صبایی ها روی یک غافلگیری و شوت سرکش مهدی حسینی به گل برتری دست پیدا کردند.

با این شکست ذوب آهن با ۳۳ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و رده سوم را به استقلال تهران داد تا شاگردان علیرضا منصوریان بهترین جایگاه خود در لیگ شانزدهم را تجربه کنند. صبای قم هم با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و کمی به جدا شدن از انتهای جدول امیدوار شد اما همچنان در رده پانزدهم باقی ماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست ذوب آهن برابر صبا به سود بالانشینان/ استقلال در رده سوم ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..