تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگ نفت کش ها در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با انجام یک بازی پیگیری در آبادان پیگیری می شود که طی آن دو تیم نفت تهران و صنعت نفت آبادان به مصاف هم خواهند رفت. قرار بود دیدار سیاه جامگان و گسترش فولاد تبریز هم روز جمعه برگزار شود که به خاطر بارش شدید برف در مشهد به روز شنبه موکول شد.

* صنعت نفت آبادان - نفت تهران؛ جنگ نفت کش ها در آبادان
قطعا دیدار دو تیم نفت تهران و آبادان می‌تواند جذابیت‌های خاص خودش را داشته باشد. از تقابل علی دایی و فیروز کریمی بگیریم تا دربی تیم های هم خانواده نفت و البته اولین بازی تیم صنعت در آبادان که شاید حسن هوری بعد از سالها در دروازه این تیم نباشد.

هر دو تیم نسبت به نیم فصل اول افت داشته‌اند و نتایجی ضعیف تر از نیم فصل اول گرفته اند. سیر هر دو تیم نزولی بوده و همچنان نیز خط حرکتی شان رو به پایین است. دایی و کریمی تلاش شان را می‌کنند تا تیم‌های تحت هدایت شان را بعد از چند هفته ناکامی به سه امتیاز کامل این بازی برسانند تا به جایگاه شان در جدول سر و سامان بخشند.

برنامه دیدارهای باقیمانده هفته بیستم به شرح زیر است:

جمعه، ۱۵ بهمن‌ماه ۹۵
* صنعت نفت آبادان - نفت تهران، ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه تختی آبادان
 داور: محمدرضا اکبریان،  کمک‌ها: علی میرزابیگی و محسن سلطانی، داور چهارم: محمدجواد رحیم‌زاده  -  ناظر: محمود رفیعی

شنبه ۱۶ بهمن ماه ۹۵
* سیاه‌جامگان مشهد - گسترش فولاد تبریز، ساعت ۱۵، ورزشگاه ثامن مشهد
 داور: سیدمهدی سیدعلی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری و مهدی عالیقدر، داور چهارم: پیروز سیف‌الله‌پور - ناظر: مسعود مرادی

یکشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه ۹۵
* پرسپولیس - تراکتورسازی تبریز، ساعت ۱۷، ورزشگاه آزادی
 داور: بیژن حیدری، کمک‌ها: رضا سخندان و آرمان اسعدی، داور چهارم: سیدرضا مهدوی  -  ناظر: هدایت ممبینی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگ نفت کش ها در آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..