تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمايى از ليست آسيايى استقلال/ نام تيموريان و چشمى در ليست!

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان كنفدراسيون فوتبال آسيا ،فهرست بازيكنان تيم فوتبال استقلال در ليگ قهرمانان را اعلام كرد كه در اين ميان نام تيموريان و چشمى نيز به چشم مى خورد .تيموريان كه دقايقى پيش قرارداد خود را با آبى پوشان فسخ كرد و روزبه چشمى نيز با حضور در باشگاه استقلال خواستار فسخ قرارداد با استقلالى ها است. رونمايى از ليست آسيايى استقلال /نام تيموريان و چشمى در ليست !

آبی پوشان روز سه شنبه هفته آینده در یک بازی حساس در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با تیم السد در ورزشگاه آزادی دیدار می کنند.مسئولان استقلال نام روزبه چشمی و آندرانیک تیموریان را در ليست قرار داده بودند و تنها نام سرور جپاروف در این فهرست قرار نداشت.

فهرست و شماره بازیکنان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به شرح ذیل است:

1_مهدی رحمتی

19_عرشیا بابازاده

22_سید حسین حسینی

3_رابسون جان واریو

8_یعقوب کریمی

15_هرایر مگویان

18_میلاد زکی پور

21_وریا غفوری

24_امید نورافکن

30_عظیم گوگ

33_سید مجید حسینی

90_لئوناردو پادوانی

2_خسرو حیدری

4_روزبه چشمی

6_امید ابراهیمی

13_میعاد یزدانی

14_فرشید باقری

28_سید محسن کریمی

34_آندرانیک تیموریان

74_مجتبی حقدوست

77_بهنام برزای

88_فرشید اسماعیلی

99_علیرضا سیار

9_کاوه رضایی

11_جابر انصاری

17_علی قربانی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمايى از ليست آسيايى استقلال/ نام تيموريان و چشمى در ليست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..