تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیرعامل باشگاه پدیده:تیم ما نیاز به شوک داشت/ مظلومی از شنبه کار خود را آغاز می کند

وی ادامه داد: اما با نتیجه امروز ما به خطر سقوط نزدیک شدیم و به همین دلیل علی رغم میل باطنی خودم طی جلسه ای که برگزار کردیم تصمیم به تعویض مربی تیم گرفتیم.

برگی زر افزود: احساس کردیم که این شوک برای پیروزی تیم لازم است.من خودم از مدیران فوتبالی هستم و زمانی که تیم و مدیریت باشگاه درست است پس اشکال از کادر فنی است که نتیجه لازم کسب نمی شود.

مدیرعامل پدیده عنوان کرد: اگر امروز هم تیم ما پیروز میدان بود باز هم مهاجر باید از تیم می رفت و مظلومی به عنوان سرمربی همراه تیم می ماند.

وی تصریح کرد: من از طرف هواداران و مردم مشهد از مظلومی به خاطر صحبت های مهاجر عذر خواهی می کنم.

برگی زر بیان کرد: مظلومی، میثاقیان و منصور ابراهیم زاده سه گزینه بودند که برای سرمربیگری تیم پریده در نظر گرفته شد و به خاطر حضور ابراهیم زاده در کرمان نتوانستیم از وی استفاده کنیم و در نهایت با بررسی شرایط و تجربه مظلومی از وی خواستیم تا به عنوان سرمربی همراه تیم ما باشد.

وی درباره سمت مدیرعاملی خود اظهار داشت: من به طور قانونی مدیرعامل باشگاه هستم و شما می توانید این موضوع را استعلام کنید.

برگی زر ادامه داد: هفته آینده مظلومی کار خود را شروع می کند و برای مهاجری آرزوی موفقیت می کنم.

مدیرعامل باشگاه پدیده در پایان خاطر نشان کرد: با یازده میلیارد تیم را مطابق خواسته مهاجر بستیم و وی در کمیته اخلاق باید پاسخگوی توهین ها و اشتباهات خود باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیرعامل باشگاه پدیده:تیم ما نیاز به شوک داشت/ مظلومی از شنبه کار خود را آغاز می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..