تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل غیبت نوید محمدزاده در جشنواره فیلم فجر مشخص شد

دلیل غیبت نوید محمدزاده در جشنواره فیلم فجر مشخص شد

فرهنگ > سینما - نوید محمد‌زاده با انتشار یک پست اینستاگرامی، درباره دلیل غیبت خود از جشنواره فیلم فجر توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی‌که پنج روز از آغاز جشنواره فیلم فجر می‌گذرد، غیبت نوید محمدزاده در مراسم فرش قرمز و معرفی دو فیلم «بدون تاريخ، بدون امضا» و «خفه‌گى» که در آن‌ها بازی کرده، پرسش برانگیز بوده است.

او اینک با به اشتراک گذاشتن مطلبی، در این باره توضیح داده است. نوید محمد زاده نوشته است:

«ببخشيد اگه تو جشنواره كنارتون نيستم، به دليل اجرا نمايش «خداى كشتار» كانادا هستم،ولى  ٣روز آخر جشنواره كنارتونم تا باهم ببينيم فيلمارو، دلم اونجاست با فيلمام، با تك تك عوامل فيلمام، با شما مردم عشق كه تو اين سرما ساعت‌ها صبر مى‌كنين براى گرفتن تيكت (مى‌دونم چقد سخته، سال‌ها خودم تو اين صف بودم زير برف و بارون). مى‌بينمتون. از راست به چپ؛ «بدون تاريخ، بدون امضا» و «خفه‌گى».

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل غیبت نوید محمدزاده در جشنواره فیلم فجر مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..