تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود اجرای الهه مرحله 3 قسمت 9 استیج

دانلود اجرای الهه مرحله 3 قسمت 9 استیج

دانلود ویدیو آهنگ اجرای نیکیتا استیج 2017

elahe sarvar stage2 1 3 دانلود اجرای الهه مرحله 3 قسمت 9 استیج

الهه سرور یک خواننده جوان افغان است. الهه سرور با شرکت کردن در برنامه ستاره افغان شبکه طلوع به شهرت رسید.

سبک موسیقیِ الهه سرور، سبکی نو در موسیقی افعانستان است و از سبکِ هندی که در تاریخ موسیقی افغانستان تأثیر زیادی گذاشته‌است، پیروی نمی‌کند. همچنین از نظر محتوایی می‌توان وی را یک نوع صدایِ «ضدتاریخ (anti-historic)» دانست چرا که نماینده «صدایِ اقلیت» است و آهنگهایش (مانند آهنگ بی بهونه) دارای بار سیاسی و اعتراضی و در واقع «نفیِ انسانیت» است. او خود می‌گوید: از سیاستزدگی در دنیایِ هنر و اینکه هنرمندان مفاهیم و شعارهایِ جعلی را در پیکربندیِ هنری وارد می‌کنند، به شدت نفرت دارد و در عینِ حال معتقد است که هنر نمی‌تواند به «عدالت» بیتوجه باشد

الهه بعد از نقل مکان به کابل در سال 2007 به موسیقی علاقه مند شد.او در مدرسه موسیقی ثبت نام کرد و در حالیکه در موسیقی سنتی افغانستان تخصص می گرفت به مطالعه ی هارمونی غربی هم می پرداخت و همکاری با گروه موسیقی “آریان” را آغاز کرد.این اقدامات در حالت مخفیانه و بدون رضایت و حمایت خانواده اش که مخالف شغل او به عنوان یک موسیقی دان حرفه ای بودند انجام می گرفت.به محض اینکه خانواده اش موضوع را فهمیدند به مدت یکسال از آواز خوانی او جلوگیری کردند.

در سال 2009 صدای الهه توسط داوران شوی تلویزیونی ستارهٔ افغان که همتای امریکن آیدل است کشف شد و به عنوان اولین زن خواننده هزاره ای که در تلویزیون ملی آواز می خواند محبوبیت ملی در میان جوامع افغانی سرتاسر دنیا بدست آورد.

اولین آهنگ هایش با نامهای “ابی جان ” و “بی بهانه” در سال 2009 منشر شدند.در سال 2010 آهنگ “سنگسار” را منتشر کرد که قانون سنگسار را مورد انتقاد قرار می داد.این موضوع باعث شد گروه های بنیادگرا سعی کنند در چندین مورد او و خانواده اش را به قتل برسانند.

الهه بعدها به لندن مهاجرت کرد و در سال 1395 در مسابقه استعدادیابی و خوانندگی ایرانی در شبکه منوتو با نام استیج شرکت کرد.

استیج فصل دوم

Stage یک برنامهٔ تلویزیونی برای یافتن استعدادهای تاکنون ناشناخته موسیقی برای فارسی زبانان بدون در نظر گرفتن سن‌وسال و با داوری شهرام آذر، بابک سعیدی، حامد نیک‌پی و رضا روحانی و در ادامهٔ استیج است. شبکهٔ من‌وتو بعد از محبوبیت نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام اقدام به ایجاد کانال برنامهٔ استیج در این اپلیکیشن نمود.فصل دوم این برنامه از شبکهٔ من‌وتو پخش می‌شود و جایزهٔ این مسابقه ۵۰ هزاردلار است. برای اولین بار در این سری برنامه‌ها، امکان پذیرفته شدن هنرجوهایی با سبک‌های غیر پاپ مانند رپ، سنتی، تلفیقی و جاز وجود دارد.

در ادامه میتوانید اجرای زیبای الهه سرور در آغوش تو میمیرم را در مرحله سوم اجراهای زنده استیج 2017 مشاهده و لذت ببرید





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود اجرای الهه مرحله 3 قسمت 9 استیج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..