تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب حضور مهاجم شفیلدونزدی در پرسپولیس

کد خبر: ۴۷۳۲۹۷

۱۶۴۳  بازدید

خبر حضور مهاجم آلبانیایی تبار تیم فوتبال شفیلد ونزدی انگلیس در پرسپولیس صحت ندارد.

وبسایت نود: امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آتسده نیهو، مهاجم ۲۸ ساله و اتریشی تیم فوتبال شفیلد ونزدی که اصلیتی آلبانیایی دارد با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است.

این مهاجم ۱۹۷ سانتی متری که سابقه بازی در باشگاه راپیدوین اتریش را هم دارد در نقل و انتقالات نیم فصل به چند باشگاه ایرانی معرفی شد که یکی از آنها پرسپولیس بود.

اما خبری منتشر شد مبنی بر اینکه برانکو فیلم بازی های او را دیده و پسندیده و انتقال این مهاجم به پرسپولیس نهایی شده است که صحت ندارد.

پرسپولیس در حال حاضر به دنبال مهاجم نیست و گذشته از آن نمی تواند مهاجم خارجی غیر آسیایی جذب کند.

گزینه های زیادی به برانکو معرفی شدند و تامی کوره‌آ در تمرینات پرسپولیس هم شرکت کرد و مورد پسند برانکو قرار گرفت اما سرمربی پرسپولیس اعلام کرد چون نمی توانند بازیکن خارجی غیرآسیایی جذب کنند این انتقال منتفی شد.

پلی یانسکی در نهایت در پرسپولیس ماندنی شد و با توجه به حضور پریموف و رادوشوویچ امکان جذب بازیکن خارجی دیگری وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب حضور مهاجم شفیلدونزدی در پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..