تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرنوشت ٣ بازيكن جديد استقلال تا ساعاتى ديگر رقم مى خورد

بدين ترتيب در صورتى كه فيفا اجازه جذب بازيكنان آزاد را به استقلال بدهد ،اين باشگاه مى تواند قرارداد تيموريان ،چشمى و جپاروف را ثبت كند اما در غير اين صورت باشگاه استقلال بايد وضعيت بازيكنان جديد را مشخص كند.

در حال حاضر مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند بازيكنان جديد جذب شده را به صورت قرضى به تيم هاى ديگر بدهند. 

 با توجه به صحبت هاى هافبك ازبكى با منصوريان در نهايت پیوستن جپاروف به سپاهان تمام شده و این بازیکن تا ساعات دیگری رسما سپاهانی می‌شود. قرارداد جپاروف با استقلال ها ٦ ماهه است. 

آندرانیک تیموریان هم دنبال این است تا ساعاتی آینده قراردادش را به صورت رسمی با استقلال فسخ کند. شنیده می‌شود کاپیتان تیم ملی یکی، 2 پیشنهاد جدی لیگ برتری دارد.اما از ميان تيم ها مى توان سپاهان را نيز براى اين بازيكن در نظر گرفت.

روزبه چشمی نيز تا ساعاتى ديگر قراردادش را با استقلال فسخ می کند اما تیم جدید اين بازيكن مشخص نيست و طى روزهاى آينده تيم اين بازيكن نيز تعيين مى شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرنوشت ٣ بازيكن جديد استقلال تا ساعاتى ديگر رقم مى خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..