تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حملات موشکی و توپخانه‌ای نیروهای یمنی به جیزان و عسیر عربستان

حملات موشکی و توپخانه‌ای نیروهای یمنی به جیزان و عسیر عربستانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک موشک از نوع صمود به پادگان لشکر نوزدهم عربستان سعودی در جیزان شلیک کردند.

نیروهای یمنی همچنین دو خودروی نظامی عربستان سعودی را در پایگاه الصرفح منهدم کرده و پایگاه نظامی قزع و ابو المض در جیزان عربستان را هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای قرار دادند.

دو پایگاه الرمیح و الدخان در جیزان عربستان نیز هدف یک موشک از نوع الصرخه قرار گرفت. 

المسیره در خبری دیگر افزود: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی، دو موشک به پایگاه نظامی الحاجر در منطقه عسیر در جنوب عربستان شلیک کردند که در نتیجه آن، باند فرود بالگردهای آپاچی و محل تجمع نظامیان سعودی هدف قرار گرفته و منهدم شد.

منطقه تبه عامر در عسیر عربستان و دو مرکز فرماندهی علیب و الحماد در نجران نیز از جمله اهدافی بود که در حملات توپخانه‌ای نیروهای یمنی منهدم شدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حملات موشکی و توپخانه‌ای نیروهای یمنی به جیزان و عسیر عربستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..