تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراد محمدی سرمربی تیم ملی ترکمنستان شد

کد خبر: ۴۷۳۲۶۹

۲۵۲۸  بازدید

دارنده مدال طلای جهان در سال ۲۰۰۶ و برنز المپیک ۲۰۰۸ پکن با امضای قراردادی یک‌ساله هدایت تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ترکمنستان را بر عهده گرفت.

خبرگزاری ایسنا: سید مراد محمدی، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران که به دلیل کسب نتایج ضعیف از هدایت این تیم کنار گذاشته شده بود، با امضای قراردادی یک‌ساله سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ترکمنستان را بر عهده گرفت.

علی اصغر بذری مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران نیز به عنوان دستیار در کنار مراد محمدی حضور خواهد داشت.

سید مراد محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در بازدیدی که از امکانات کشتی ترکمنستان داشتم، با آن‌ها به توافق رسیدم  و قرارداد یک‌ساله‌ای را به امضا رساندم. امیدوارم بتوانم در این سمت با توجه به اعلام حمایت مدیران فدراسیون کشتی ترکمنستان نتایج خوبی کسب کنم.

مراد محمدی دارنده یک طلا و ۲ برنز جهان و برنز المپیک ۲۰۰۸ پکن پیش از این به مدت چهار سال هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران را بر عهده داشت اما به دلیل کسب نتیجه ضعیف هشتمی در مسابقات جهانی سال گذشته از کار برکنار شد و جای خود را به غلامرضا محمدی داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراد محمدی سرمربی تیم ملی ترکمنستان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..