تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش استرس به روش ژاپنی و روش اجرا

در ژاپن باستان، زمانی که تعداد زیادی از مردم دچار بیماری‌های متعددی ‌شدند ، اطبا برای کاهش استرس توصیه می کردند افراد انگشت خود را فشار دهند

این راهکار درمانی، هورمون‌هایی را در بدن فعال می کند که در کاهش استرس مؤثر است. این نوع درمان جریان خون و اکسیژن رسانی به مغز را افزایش می دهد، درنتیجه از برخی علایم استرس کاهش می یابد.

روش اجرا:

روی صندلی صاف بنشینید و چند نفس عمیق بکشید. سپس با استفاده از انگشتان دست راست، نوک انگشت کوچک دست چپ را فشار دهید. این حرکت را برای دست چپ نیز تکرار کنید. هر انگشت کوچک را به مدت 5 دقیقه، یک ‌بار صبح و یک‌ بار شب فشار دهید واین تمرین رابه مدت 3 ماه  تکرار کنید.

شاید این دستورالعمل خیلی کوتاه باشد ولی طب ژاپنی آنرا برای کاهش استرس توصیه کرده و به راه متداول رفع استرس تبدیل شده است، شما هم می توانید این روش را امتحان کنید و از اثر آن مطمئن شوید.

گردآوری: گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع: alodoctor.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش استرس به روش ژاپنی و روش اجرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..