تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بر خلاف ادعای ترامپ، ایران نه در حال فروپاشی بود، نه ۱۵۰ میلیارد گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بن رودز» معاون مشاور امنیت ملی در دولت پیشین آمریکا روز پنج‌شنبه به توییت‌های منتشر شده توسط «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران، واکنش نشان داد.

ترامپ امروز در توییتر نوشته بود: «ایران در لبه پرتگاه و در آستانه فروپاشی بود که ایالات متحده آمد و با توافق هسته‌ای جان تازه‌ای به این کشور داد: 150 میلیارد دلار.»

رودز که گفته می‌شود نقش مهمی در سیاستگذاری دولت «باراک اوباما» در قبال ایران داشته، گفته‌های ترامپ در این توییت را رد کرد.

وی در توییتر با اشاره به توییت ترامپ، نوشت: «هرآنچه ترامپ اینجا نوشته، غلط است.»

او افزود: «ایران در حال فروپاشی نبود. توافق همراه با 6 کشور است. ایران 150 میلیارد دلار نگرفت.»

امروز خبرگزاری آسوشیتدپرس هم در خبر خود از توییت ترامپ همین نکات را یادآورد شده و نوشت که میزان دارایی‌های آزادشده ایران پس از توافق هسته‌ای حدود 100 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

این خبرگزاری همچنین تأکید کرد که این مبلغ پول‌های بلوکه شده ایران بوده و آمریکا هیچ پولی به ایران نداده است.

انتهای پیام/ق

http://fna.ir/IFVF92



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بر خلاف ادعای ترامپ، ایران نه در حال فروپاشی بود، نه ۱۵۰ میلیارد گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..