تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال جام برای پرسپولیس یا تراکتورسازی است/ فصل بعد ما هم مدعی هستیم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، فیصل شایسته پس از بازی با سپاهان در خصوص حضورش در پیکان گفت: خوشحالم که به این تیم آمدم. پیکان پتانسیل بسیار بالایی دارد و در این بازی هم نشان دادیم که خوب هستیم. چون تازه به پیکان آمده‌ام و تمرینات زیادی نداشته‌ام، نتوانستم آنچنان آماده شوم که بازی کنم.

وی درباره حضور هواداران افغانستانی گفت: خوشحالم که هموطنانم به ورزشگاه آمده بودند و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای آنها باشم.

هافبک افغانستانی پیکان یادآور شد: از ایران شناخت خوبی دارم و می‌دانم لیگ ایران لیگ خوبی است. هدف من بازی در این لیگ پرقدرت است و امیدوارم در پیکان خوب بدرخشم.

شایسته در خصوص اینکه آیا فکر می‌کند تیمش قهرمان لیگ شود یا نه، گفت: مدعی قهرمانی این فصل پرسپولیس و تراکتورسازی هستند. فکر می‌کنم اگر بتوانیم فصل آینده مثل این فصل بازی کنیم، مدعی قهرمانی خواهیم شد.

وی درباره اینکه آیا او گفته بود پرسپولیسی است، اظهار داشت: یکی از رسانه‌ها نوشته بود من پرسپولیسی هستم و این اصلاً صحت ندارد. من فقط گفته بودم از تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوب شناخت دارم. حتی گفته بودم مردم افغانستان پرسپولیس را خوب می‌شناسند و نگفته بودم من طرفدار پرسپولیس هستم.

تسنیم

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال جام برای پرسپولیس یا تراکتورسازی است/ فصل بعد ما هم مدعی هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..