تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تساوی نفت و گاز گچساران و صنعت نفت آبادان در لیگ برترفوتبال نوجوانان

سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این دیدار که عصر امروز در آبادان برگزار شد،2 تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند.
محمد رضا یزدان شناس اظهار داشت: با این نتیجه تیم نفت و گاز گچساران هشت امتیازی شد و در رده‌های پایین جدول باقی ماند.
وی با بیان اینکه گل دقیقه 92 نفت و گاز گچساران در این دیدار سالم بود افزود: اشتباه داوری سبب از دست رفتن 2 امتیاز این بازی برای نفت و گاز گچساران شد.
وی با اشاره به 95 دقیقه جنگ روانی در این دیدار گفت: مستحق پیروزی در این دیدار بودیم.
نفت و گاز گچساران در فصل 95-96 رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در گروه سوم با تیم‌های صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان، برق جدید شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نفت اهواز و امید گناوه هم گروه است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد 20 تیم در لیگ‌های کشوری دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8143 /8005

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تساوی نفت و گاز گچساران و صنعت نفت آبادان در لیگ برترفوتبال نوجوانان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..