تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فسخ شد

به گزارش ایرنا حسن هوری که تا هفته هجدهم بیشترین تعداد دقایق بازی برای تیم صنعت نفت آبادان در فصل جاری را داشت قرارداد خود با این باشگاه را فسخ کرد.
هوادارن این تیم فوتبال آبادانی از ابتدای فصل اختلاف شدیدی با هوری داشتند و حتی در چند بازی خانگی علیه این دروازه بان شعار داده و برکناری وی از تیم فوتبال صنعت نفت را خواستار شدند.
روز گذشته نیز سه نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی طی بیاینه ای به وزارت نفت، مدیر عامل پالایشگاه آبادان و مدیر عامل باشگاه صنعت نفت، کسر قرارداد هوری و فسخ قراردادش را خواستار شدند.
ناصر سالاری دروزاه بان جدید تیم صنعت نفت آبادان است که با درخشش خود در هفته گذشته باعث شد تیم سپاهان اصفهان در دیداری خانگی و از هفته نوزدهم لیگ برتر برابر تیم آبادانی متوقف شود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با 21 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
7104/6125 خبرنگار:مسعود گادار *** انتشار:سیدبهادر حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فسخ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..