تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان خوزستان غبارروبی و عطرافشانی شد

به گزارش ایرنا در این آئین که قشرهای مختلف مردم ، خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان سرافراز ، سربازان و فرماندهان انتظامی و نظامی استان و شهرستان ها حضور داشتند از مقام شامخ شهدای عزیز تجلیل به عمل آمد.
شرکت کنندگان در این آئین ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، قرائت فاتحه و نثار گل، مزار شهیدان را عطرافشانی کردند.
در اهواز نیز مزار شهدا در بهشت آباد این شهر با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثاگران ، خانواده های شهدا و فرزندان معظم شاهد و شماری از مسئولان اجرایی استان ، طلاب حوزه های علمیه غبارروبی شد و از مقام ارجمند شهدا تجلیل شد.
دلجویی و سرکشی از خانواده های معظم شهدا ، برگزاری یادواره شهیدان مدافع حرم در اهواز ، عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان اعصاب و روان اهواز و تجلیل از ایثارگری های شهدا از دیگر برنامه های گرامیداشت سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خوزستان بود.
6065/6064
خبرنگار:محمدرضا بنوره** انتشار دهنده: محسن بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان خوزستان غبارروبی و عطرافشانی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..