تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیصل‌ شایسته: نگفته‌ام طرفدار پرسپولیس هستم

کد خبر: ۴۷۳۲۵۰

۶۷۱  بازدید

هافبک افغانستانی تیم فوتبال پیکان گفت: من هرگز نگفته‌ام طرفدار پرسپولیس هستم.

خبرگزاری فارس: فیصل شایسته، درمورد حضورش در لیگ ایران گفت: در بازی امروز‌مان برابر سپاهان تماشاگران زیادی در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند و از این موضوع بسیار خوشحال هستم.

وی در مورد کری‌خوانی هواداران افغان برای تیم‌های پرسپولیس و تراکتور‌سازی و قهرمانی پیکان در لیگ برتر خاطرنشان کرد: فعلاً سخت  است بخواهیم درمورد قهرمانی حرف بزنیم. تراکتورسازی و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند. شاید فصل بعد بتوانیم درمورد قهرمانی حرف بزنیم.

هافبک افغانستانی تیم فوتبال پیکان درخصوص حضورش در ترکیب اصلی عنوان کرد: سه هفته اصلاً تمرین نداشتم، اما امیدوارم زود برگردم و در ترکیب اصلی قرار بگیرم. سخت است در هفته اول حضورم بخواهم فیکس باشم.

فیصل‌شایسته با تکذیب پرسپولیسی بودنش، تصریح کرد: من طرفدار پرسپولیس نیستم، اما تیم‌های ایرانی را می‌شناختم. از زبان من مصاحبه‌ای زده‌اند که افغان‌ها طرفدار پرسپولیس هستند، در حالی که من چنین حرفی نزده‌ام.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیصل‌ شایسته: نگفته‌ام طرفدار پرسپولیس هستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..