تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موزه پرگامون یکی از غنی ترین موزه های جهان در برلین+تصاویر

تاریخ نشر : پنجشنبه 14 بهمن 1395 مشاهده : 13 سایر اخبار گردشگری RSS

موزه پرگامون یکی از غنی ترین موزه های جهان که در شهر برلین، پایتخت کشور آلمان واقع شده.

موزه پرگامون

موزه پرگامون یکی از غنی ترین موزه های جهان که در شهر برلین، پایتخت کشور آلمان واقع شده. موزه پرگامون بخشی از جزیره موزه هاست.

 موزه پرگامون یکی از غنی ترین موزه های جهان در برلین


هر ساله بیش از یک میلیون نفر از سراسر جهان از این موزه دیدن می کنند. در موزه پرگامون مجموعه های نفیسی از آثار هنری مربوط به دوره یونان باستان تا منطقه جنوب غربی و مرکز آسیای میانه، آثاری از عصر هلنیسم، مصر باستان، آسوریان، بابل و ایران باستان نگهداری می شه.

موزه پرگامون یکی از غنی ترین موزه های جهان در برلین

همچنین مجموعه آثار دوره تاریخی هنر اسلامی بخش ویژه ای را در این موزه به خود اختصاص داده. مجموعه ها و آثار جمع آوری شده در موزه پرگامون، یکی از غنی ترین ها در جهان می باشد. برخی از ارزشمندترین آثار تاریخی متعلق به موزه پرگامون عبارتند از: محراب پرگامون، دروازه ایشتار، دروازه بازار ملط، اتاق حلب، تندیس های رومی و مجموعهٔ اسلامی

موزه پرگامون یکی از غنی ترین موزه های جهان در برلین

همگردی

اخبار مرتبط:

دیدن موزه های خوشمزه دنیا را از دست ندهید+تصاویر

'سفری یرای دیدن برترین موزه 2016 جهان+تصاویر

موزه زیبای آرمیتاژ در روسیه+تصاویر

مضحکترین موزه های جهان +تصاویر

موزه مرگ و اجساد انسان ها در آن+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موزه پرگامون یکی از غنی ترین موزه های جهان در برلین+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..