تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش دولت عراق به اظهارت ترامپ درباره نفوذ ایران

به گزارش افکارنیوز،

 دفتر «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق ساعاتی پس از توئیت «دونالد ترامپ» درباره نفوذ ایران در عراق، به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا پاسخ داد.

«سعد الحدیثی» سخنگوی دفتر العبادی به خبرگزاری أین عراق در این باره گفت: عراق امروزه از سوی دولتی منتخب از سوی نمایندگان مردم در پارلمان اداره می‌شود و تصمیم‌گیری‌ها در عراق مستقلانه و حاکمیت عراق محل دخالت هیچ کشوری نیست.

او افزود: عراق آقای خودش است و اجازه نمی‌دهد که حاکمیت و تصمیم‌گیری در آن از سوی کشوری مورد دخالت قرار گیرد. روابط و منافع مشترک با بسیاری از کشورهای جهان و کشورهای همسایه وجود دارد اما این روابط به حساب حاکمیت عراق و استقلال در تصمیم‌گیری نیست.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در یک پیام توییتری نوشته است: «حتی علیرغم آنکه آمریکا سه تریلیون دلار در عراق هدر داد، ایران به سرعت بر بیشتر عراق مسلط شده است. این مسئله از مدتهای بسیار قبل واضح و روشن بود».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش دولت عراق به اظهارت ترامپ درباره نفوذ ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..