تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین نکوداشت شهدای فدائیان اسلام در گرگان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کل جمعیت فدائیان اسلام، عصر پنجشنبه در این مراسم اظهار کرد: برادران شیعه و اهل تسنن همواره در نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار هم بوده و هستند.

محمد مهدی عبدخدایی افزود: آیات قرآن نیز همه مردم را به اتحاد و همکاری با یکدیگر فرا می خواند.

وی در بخشی از سخنان خود با یادآوری رشادت های شهدای انقلاب اسلامی از جمله شهید نواب صفوی خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار همواره به فکر خدمت رسانی به مردم و نیازمندان جامعه بود.

وی بیان کرد: شهید نواب صفوی هیچگاه در برابر ابرقدرت های زمان خود، سرتعظیم فرود نیاورد و تا آخرین لحظه عمر خود در برابر زیاده خواهی و سلطه طلبی دشمنان اسلام مقاومت کرد.

در ادامه آیت الله سید موسی شبیری هم در این برنامه گفت: شهید نواب صفوی یکی از شخصت های برجسته قبل از انقلاب اسلامی است که در تاریخ معاصر ایران، از خود یاد و نام گرامی به یادگار گذاشت.

وی تاکید کرد: او هرگز در خدمت به خلق خدا، کوتاهی نکرد و همواره به فکر مردم و مشکلات آن ها بود.

در پایان این برنامه که توسط موسسه فرهنگی قرآنی یاران نواب صفوی و با حضور حضرت آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان برگزار شد از نفرات برتر رشته های مختلف قرآن و عترت تقدیر به عمل آمد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین نکوداشت شهدای فدائیان اسلام در گرگان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..