تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر + مصاحبه

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: در دهه فجر امسال 20 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای کشور افتتاح خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مهندس نریمان در حاشیه بازدید وزیر راه از پروژه های مسکن مهر شهر پردیس گفت: در دهه فجر امسال در شهرهای مجلسی ، پرند ، پردیس و شهرهای دیگر 20 هزار واحد مسکن مهر افتتاح خواهد شد که به طور میانگین 80 هزار تفر را خانه دار خواهیم  کرد.

وی درباره پروژه های مسکن مهر پردیس هم گفت: در دهه فجر امسال 3 هزار واحد در چند فاز این شهر افتتاح میشود که در صورت تکمیل زیرساختها  تا پایان سال نیز 23 هزار واحد تحویل متقاضیان خواهد شد.

نریمان افزود: در فاز 8  با مشکل معارض محیط زیست و چند نفر معارض شخصی  روبرو هستیم  که در حال حل کردن مشکلات هستیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر + مصاحبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..