تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی کارخانجات، نتیجه بی توجهی به هشدارهای رهبر انقلاب است/ برخی بصیرت نداشته و عاقبت به خیر هم نشدند

ساعت: 16:26 منتشر شده در مورخ: 1395/11/14 شناسه خبر: 1025530

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد گفت: اگر اکنون کارخانجات تعطیل می شوند به دلیل بی توجهی به فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،سرتیپ دوم پاسدار دلاور رنجبرزاده در مراسم یادواره شهدای روستای حاجی بهزاد میاندوآب با بیان اینکه رزمندگان اسلام "ما می توانیم" را در عمل نشان دادند، اظهار کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با استعانت از خداوند متعال، ناشدنی ها را شدنی کردند و ما باید امروز شهدا را الگو قرار داده و وصیت نامه آنها را مطالعه کنیم و در زندگی به کار گیریم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب خدایی بود و امروز نیز دشمنان انقلاب اسلامی دست از توطئه برنداشته اند، افزود: دشمنان داخلی و خارجی در طول تاریخ انقلاب اسلامی، به دنبال توطئه علیه انقلاب اسلامی بوده اند و ما وظیفه داریم تا بصیرت داشته باشیم، چرا که بصیرت و هوشیاری دشمنان را ناامید می کند.

وی با تاکید بر تکریم خانواده های معظم شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان ، گفت: اگر نعمت ولایت و رهبری دینی را نداشتیم، این انقلاب نمی توانست بحران ها را به خوبی پشت سر بگذارد و ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است.

سردار رنجبرزاده به توصیه های و فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی و تحقق اقتصاد مقاومتی، اشاره و تصریح کرد: اگر اکنون کارخانجات تعطیل می شوند به دلیل ب بی توجهی به فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد با اشاره به اینکه دشمن به خوبی می داند که در جنگ سخت کاری از پیش نمی برد و امروز رو به جنگ فرهنگی آورده است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها نسبت به تهاجم و شبیخون فرهنگی و امروز نفوذ فرهنگی دشمنان هشدار داده اند ولی اینکه اکنون شاهدیم دشمن در بین جوانان ما نفوذ کرده است، به خاطر بی تفاوتی مسئولان فرهنگی است.

وی با انتقاد از بی توجهی برخی از مسئولان نسبت به توطئه های دشمنان، افزود: متاسفانه برخی از مسئولان ما هنوز متوجه نیستند و بصیرت ندارند.

سردار رنجبرزاده با تاکید بر وحدت در مقابل دشمنان، گفت: امام خمینی(ره) می فرمایند که باید تمام مسلمانان یکپارچه و وحدت در مقابل دشمنان داشته باشند، چرا که دشمنان به دنبال توطئه و اختلاف افکنی در بین کشورهای مسلمان هستند تا حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد با بیان اینکه آمریکای مدعی حقوق بشر زمانی که بمب های شیمیایی علیه مردم سردشت استفاده می شد، چرا دم از حقوق بشر نمی زد، تصریح کرد: این ها بودند که صدام را مسلح کرده و تحریک کردند و وقتی که تاریخ مصرف صدام برایشان تمام شد، او را کنار زدند.

وی با اشاره به اینکه آن چیزی که انقلاب و نظام اسلامی را زنده نگه داشته ، حرکت الهی آن بود، اظهار کرد: امام هیچ گاه از پیروزی ها مغرور و از شکست ناامید نشدند بلکه اعتقاد قلبی داشتند که حرکت ما حرکت خدایی است و رزمندگان اسلام نیز این موضوع را درک می کردند.

سردار رنجبرزاده به ریزش ها و رویش های انقلاب نیز اشاره کرد و افزود: قطار انقلاب در حال حرکت بوده و به راه خود ادامه می دهد و امیدواریم که همه ما عاقبت به خیر شویم ولی متاسفانه کسانی بودند که عاقبت به خیر نشده و از قظار انقلاب پیاده شدند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از ملت های مظلوم و ستمدیده در دنیا حمایت می کند، گفت: امروز مردم دنیا از مردم و بسیجیان ایران اسلامی که در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند، الگوگیری می کنند.

وی به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره و تصریح کرد: امروز دشمنان با ماهواره و فضای مجازی به عنوان ابزار جنگ نرم، می خواهد افکار و اذهان جوانان ما را تغییر داده و آنها را از فرهنگ ایثار و شهادت دور سازد.

سردار رنجبرزاده با بیان اینکه دشمن از انرژی هسته ای ما نمی ترسد بلکه آنها از ایران اسلامی می ترسند، اظهار کرد: توطئه های آنها علیه جوانان ایران اسلامی است که با جنگ نرم می خواهند آن را عملیاتی کنند و لذا همه ما وظیفه داریم تا این را به جوانان گوشزد کرده  و آنها را هوشیار کنیم.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی کارخانجات، نتیجه بی توجهی به هشدارهای رهبر انقلاب است/ برخی بصیرت نداشته و عاقبت به خیر هم نشدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..